Швейцарський стартап збільшить пробіг електрокарів до 1000 кілометрів

Швейцарський стартап збільшить пробіг електрокарів до 1000 кілометрів
05 Квітня 2019

Швейцарський стартап Innolith, заснований колишніми співробітниками збанкрутілого виробника акумуляторів Alevo, заявив про прорив в батарейний технологіях. Йому вдалося створити експериментальний зразок батареї з щільністю зберігання заряду 1000 ват-годин на кілограм. Це в чотири рази більше, ніж у нинішніх Tesla. Використовують таку технологію електромобілі зможуть проїжджати без підзарядки більше 1000 кілометрів.

В основі розробки Innolith як і раніше лежить рідкий електроліт, як у традиційних літій-іонних батарей. Особливість - використання в якості розчинника неорганічної солеподібний субстанції. Вона хімічно стабільна і менш горюча. До того ж таке рішення дозволяє позбутися від найбільш реактивних елементів, що спрощує збірку батареї і вирішує проблему «побічних реакцій». Батареї Innolith меншою мірою схильні до деградації і зберігають до 50 відсотків залишкової ємності після 50 тисяч циклів перезарядки.

Innolith стверджує, що щільність заряду їх експериментальної батареї - 1000 ват-годин на кілограм маси. Для порівняння: акумулятор Tesla Model 3 має густину близько 250 ват-годин на кілограм з перспективою збільшення цього значення до 330, а Міністерство енергетики США спонсорує дослідження зі створення осередків з щільністю 500 ват-годин на кілограм.

Електрокари з такими батареями, впевнені в Innolith, будуть здатні проїжджати більше 1000 кілометрів без підзарядки. Пілотне виробництво перспективних акумуляторів почнеться зовсім скоро на заводі в Німеччині. Завершити розробку і уявити комерційні зразки керівництво стартапу планує протягом 3-5 років, тобто на ринку вони з'являться не раніше 2022 року. При цьому з 2017 року батареї Innolith тестує в мережі енергопостачання американська компанія PJM Grid.

Повернутися до списку
Поділитись: