Fiat 500e 40 кВт la Prima

Під замовлення:
Поділитись:

Характеристики

Опис

Вартість вказана за новий електромобіль в США.

Новий Fiat 500, перший повністю електричний автомобіль від FCA, дебютує сьогодні. Нове покоління культового міського автомобіля має дальність дії до 320 км (WLTP) і отримує стандартну швидку зарядку 85 кВт. Виробництво New 500 повертається на батьківщину в Турині, Італія, де перша модель була створена 63 роки тому.

Новий 500 бере натхнення від поколінь до нього. Перше покоління 500 запропонувало свободу і мобільність, утвердившись як ікони. Відроджене в 2007 році, друге покоління надає стиль і шарм культової міській машині, яка підкорила світ. Третє покоління є більш стійким, пов'язаним і автономним, дотримується все більш строгих правил і використовує свою популярність для стимулювання змін.

Три інші знакові італійські компанії - Джорджіо Армані, Bvlgari і Kartell - об'єднали свою перевагу в стилі, креативності і майстерності, щоб створити три унікальні версії New 500.

Так багато матеріалу: найкращий можливий діапазон, зарядка і досвід водіння
При проектуванні New 500 інженери почали з чистого аркуша паперу. Вони працювали над кожним аспектом автомобіля з максимальною увагою до деталей і створили рішення для максимально можливого діапазону, зарядки і досвіду водіння.

Діапазон і час зарядки є двома ключовими міркуваннями для клієнтів. Літій-іонні акумулятори потужністю 42 кВт забезпечують New 500 дальність до 320 км в циклі WLTP. Щоб оптимізувати час зарядки, новий 500 оснащений системою швидкої зарядки потужністю 85 кВт. Потрібно всього п'ять хвилин, щоб створити достатній запас енергії для поїздки на 48 км, що більше, ніж в середньому за день. Використання швидкого зарядного пристрою також може зарядити акумулятор до 80% всього за 35 хвилин. Гніздо Combo 2, розташоване на задній правій бічній панелі автомобіля, може заряджатися як від змінного, так і від постійного струму.

Рішення для домашньої зарядки також доступні. Стартова версія New 500 поставляється з easyWallbox, домашньою системою зарядки, яку можна просто підключити до звичайної домашньої розетки. ENGIE EPS розробила це рішення виключно для FCA. Цим простим і доступним рішенням «підключи і заряджай» можна легко управляти через Bluetooth. Він може стабілізувати енергетичне навантаження, заряджаючи 500 будинки з потужністю зарядки до 3 кВт, без необхідності професійної установки.

EasyWallbox можна оновити до 7,4 кВт, забезпечивши повну зарядку вдома всього за шість годин. Новий 500 також поставляється з кабелем режиму 3 для зарядки до 11 кВт від громадської точки зарядки.

Новий 500 має три режими водіння: Normal, Range і Sherpa, які можна вибрати відповідно до вашим стилем водіння або вимогами.

Режим Sherpa оптимізує доступні ресурси, зводячи до мінімуму споживання палива, дозволяючи йому досягти пункту призначення, встановленого в навігаційній системі або найближчої зарядної станції. Як і «Гімалайський шерпа», який відповідає за всю експедицію і веде до місця призначення, цей режим водіння регулює різні параметри: максимальна швидкість обмежена до 80 км на годину; реакція акселератора управляється, щоб зменшити споживання енергії; і відключення як системи клімат-контролю, так і сидінь з підігрівом (водій може активувати їх в будь-який час).

«Нормальний» режим максимально наближений до керування транспортним засобом зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння, в той час як «Range» активує функцію «однопедальний привід». Вибираючи цей режим руху, нові 500 можуть приводитися в рух тільки за допомогою педалі акселератора. Відпускання акселератора викликає набагато більше сповільнення, ніж зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння, майже як якби педаль гальма була натиснута. Педаль гальма повинна використовуватися для повної зупинки автомобіля, однак при щоденному використанні і невеликому досвіді можна управляти тільки педаллю акселератора.

Електродвигун має потужність 87 кВт, забезпечуючи максимальну швидкість 150 км / год (самообмеження) і прискорення від нуля до 100 км на годину за 9 секунд і від нуля до 50 кілометрів на годину за 3,1 секунди.

Рівень 2 автономного водіння і підключення

Автомобіль майбутнього - це не просто міський міський електричний автомобіль, це перший автомобіль в своєму сегменті, що пропонує автономне водіння 2-го рівня, що приносить все пов'язані з цим переваги міської мобільності.

Технологія фронтальної камери спостереження для моніторингу всіх областей автомобіля, як в поздовжньому, так і в поперечному напрямку
Інтелектуальна система адаптивного круїз-контролю (iACC) гальмує або розганяє автомобіль, велосипедиста або пішохода
Lane Centering утримує транспортний засіб в центрі смуги, коли маркування правильно визначені
Intelligent Speed ​​Assist зчитує обмеження швидкості і рекомендує застосовувати їх
Urban Blind Spot використовує ультразвукові датчики для контролю сліпих зон і попередження про всі перешкоди за допомогою трикутної сигнальної лампи на дзеркалі крила.
Attention Assist виводить попередження на дисплей, рекомендуючи вам зупинитися і зробити перерву, коли ви втомилися
360-градусні датчики забезпечують вид, подібний дрону, щоб уникнути будь-яких перешкод при парковці або виконанні складних маневрів

Новий 500 - перший автомобіль FCA, оснащений новою інформаційно-розважальною системою UConnect 5, підключеною платформою, призначеною для майбутнього. UConnect 5, розроблена з метою надання клієнтам абсолютно нового призначеного для користувача інтерфейсу, сумісна з операційними системами Apple CarPlay і Android Auto і може використовуватися в бездротовому режимі.

500 пропонує безшовну інтеграцію зі смартфоном, пропонуючи 10,25-дюймовий горизонтальний сенсорний екран з високою роздільною здатністю з співвідношенням сторін 16: 9, який ідеально вписується в приладову панель автомобіля.

UConnect 5 в поєднанні з модулем телематической коробки забезпечує не тільки обов'язкову функцію екстреного виклику, а й ряд інноваційних послуг зв'язку:

My Remote: перевіряє рівень заряду батареї зі смартфона; планувати зарядку автомобіля в найбільш зручні періоди часу; знати точне місцезнаходження автомобіля; замикати і відкривати двері і встановлювати систему клімат-контролю
Навігація: встановіть пункт призначення на автомобільному навігаторі, визначте маршрут, перевірте дорожні і погодні умови на маршруті, а також подивіться місце розташування камери контролю швидкості і точки зарядки - все це прямо з програми
Мій помічник: система допомоги на додаток до екстреним викликом, щоб поговорити з помічником і попросити допомоги в разі поломки
Моя допомога при крадіжці: відстежує автомобіль, щоб його можна було повернути в разі крадіжки
Мій Wi-Fi: справжня точка доступу, яка одночасно підключає до мережі до восьми електронних пристроїв (ця послуга доступна тільки на деяких ринках)
My Car: перевірити стан автомобіля, відразу ж перевіривши різні параметри від тиску в шинах до графіка обслуговування

Система UConnect 5 працює як всередині, так і зовні автомобіля, що дозволяє водієві заздалегідь встановити маршрут навігації і попередньо підготувати клімат. Смартфони можна підключити всього за п'ять секунд, використовуючи бездротові функції.

Стартова версія також може похвалитися системою інтерфейсу на природній мові, з поліпшеним розпізнаванням мови, для спілкування з автомобілем, управління параметрами, настройки клімат-контролю і вибору музики.

Стиль і дизайн
З точки зору стилю, New 500 реалізує майбутню мобільність по-італійськи, об'єднуючи значну спадщину двох попередніх поколінь. Інтегруючи класичний і класний стиль 500-го, вкоріненого в 63-річній історії, New 500 як і раніше є культовим міським автомобілем з тими ж стилістичними пропорціями і чистим дизайном. На етапі проектування Fiat Centro Stile працював над чіткими лініями і однаковим мовою, щоб визначити зовнішній вигляд третього покоління: чіткий, просунутий і компактний, при цьому будучи більш витонченим і елегантним, формуючи більш пропорційний підхід до шасі. Це дає відчуття підвищеної стабільності і розмірного присутності.

Іншою вимогою було привласнити нової моделі спеціальний логотип 500, який вперше з'являється в центрі передньої емблеми замість логотипу Fiat. Поточний логотип 500 в задній частині зберігає зв'язок з минулим, хоча і перетворений в спеціальну повністю електричну версію: виділений і прикрашений світло-блакитний рамкою, гра дизайну і кольору перетворює кінцевий нуль в букву «Е»

Передній бампер відображає те, що було в версії 1957 року народження, майже обличчям до дороги, і динамічне відчуття профілю було підкреслено. Розділова лінія першого покоління відділяла капот від круглих фар, а сьогодні цей поділ було перероблено, розділяючи модульну еліптичну фару. Світлові скупчення все ще круглі і знакові, але тепер використовують світлодіодну технологію, а дверні ручки перебувають на одному рівні з кузовом.

Його форма демонструє той же творчий дух. Сутність нової платформи дала третього покоління 500 неймовірне присутність: вона на 6 см ширше і на 6 см довший, колісна база була збільшена на 2 см, а колеса більше і далі один від одного, що надає їй більше рішучості і більшого комфорту, незважаючи на те , що його довжина становить менше чотирьох метрів.

Усередині 500 абсолютно новий, з чіткими посиланнями першого покоління. Centro Stile обставив інтер'єр, ефективно розподіляючи обсяг, щоб досягти простоти, акуратною естетики і візуальної чіткості. Це підтверджується широкою панеллю приладів і модульними рішеннями для зберігання між двома передніми сидіннями, де спочатку перебував важіль перемикання передач. Для пасажирів є більше місця для ніг і плечей, в той час як на плоскому підлозі розміщені літієві батареї без шкоди для ємності багажного відділення, яка залишається незмінною. Результатом є добре продуманий і чистий інтер'єр, з меншою кількістю кнопок і чітких, гармонійних ліній. Що стосується гібрида Fiat 500, деякі комплектації також отримають сидіння, виготовлені з використанням пряжі «Seaqual» з пластиком, витягнутим з моря, в той час як інші в значній мірі використовують Екокожа.

La Dolce Vita
New 500 - перший чотиримісний кабріолет з нульовим викидом вихлопної труби. Як символ La Dolce Vita, ще однією унікальною особливістю нового міського автомобіля є система оповіщення про акустичні транспортних засобах (AVAS). Це звукове попередження для пішоходів, обов'язкове при швидкості до 20 км на годину. Обраний звук - це не звичайний акустичний сигнал, а музика Amarcord від Nino Rota в чистому стилі Dolce Vita, приклад самого справжнього італійського творчості.

Випуск La Prima
La Prima - обмежене видання, присвячене запуску нового 500-го, з його власним відмінним стилем, ексклюзивністю, технологією і можливістю підключення.

Вибір квітів був натхненний природою і її основними елементами. La Prima доступна в трьох кольорах:

Мінерал сірий (металік), що нагадує про землю;
Ocean Green (перламутровий), який представляє море;
Небесно-блакитний (тришаровий), як данину поваги неба.

Версія для запуску також оснащена повністю світлодіодними фарами, оббивкою з екокожі, 17-дюймовими колесами з алмазної огранюванням і хромованими вставками на вікнах і бічних панелях.

Новий 500 La Prima пропонує м'який верх з монограмою і пронумеровану табличку «1 з 500» разом з назвою країни, в якій автомобіль був придбаний на перших 500 проданих примірниках.

«La Prima» в стандартній комплектації оснащена системами ADAS:

Автономний аварійне гальмо з виявленням пішоходів і велосипедистів, інтелектуальний помічник по швидкості, управління смугою руху;
Камера заднього виду з високою роздільною здатністю з динамічними направляючими;
Інтелектуальний адаптивний круїз-контроль (iACC) і центрування смуги руху;
Автоматичне включення фар та автоматичне включення / вимикання ближнього світла;
Екстрений виклик;
Нова інформаційно-розважальна система UConnect 5: 7-дюймовий TFT-дисплей, радіо, 10,25-дюймовий сенсорний екран NAV, цифрова аудіопередач, бездротової Apple CarPlay / Android Auto, модуль телематической коробки.

Повний кабріолет La Prima - єдиний електричний чотиримісний кабріолет. Він поставляється в комплекті з вищевказаними характеристиками в стандартній комплектації, а також з можливістю швидкої зарядки потужністю 85 кВт і салоном з панеллю приладів і сидіннями з еко-шкіри.

 

 

 

 

Читати повністю

Fiat 500e 40 кВт la Prima

Ціна: $45 266

Тип кузова Хэтчбек
Рік випуску: 2020
Пробіг 0км
Пробіг на заряді: 320км
Розгін до 100 км / год: 9 сек
Колір Графіт
Максимальна швидкість 141 км/год
Об'єм батареї 42 кВт