Renault Kangoo Z.E. - це повністю електричний автомобіль з величезним потенціалом. Зручний, практичний і здатний пересуватися на відстань до 270 кілометрів (по діапазону NEDC) на одному заряді, електрокар Kangoo демонструє, що його потенційним власникам не потрібно знижувати свої вимоги орієнтуючись на електричний фургон в якості робочої конячки з нульовими викидами для щоденного використання.
Незважаючи на велику схожість і однакове цільове призначення з паливними модифікаціями, Renault Kangoo Z.E. має свої унікальні характеристики зумовленими насамперед електричної природою трансмісії.
Гніздо зарядки акумулятора електричного фургона розташовується під значком бренду. Повна зарядка електромобіля займає близько 6 годин.
Renault Kangoo Z.E. випускається в двох вантажних комплектаціях - стандартної і максимальної, також може бути представлений в двомісному кузові або п `(пасажирської) версією.
У найбільшій модифікації фургон забезпечує 4,6 куб. метра кузовного простору. Незважаючи на солідний обсяг, допустима вантажопідйомність фургона в будь-який модифікації, через додаткової ваги АКБ, обмежена відміткою в 640 кг.
Як і версія з дизельним двигуном, Renault Kangoo Z.E. має чіткий і чуйним рульовим керуванням, що дозволяє легко паркуватися і маневрувати на обмеженому просторі.
Ходові якості Renault Kangoo Z.E.
Автомобіль оснащений акумуляторною батареєю ємністю 33 кВт • ч, яка пов'язана з електромотором потужність 44 кВт ідеально підходить для міської експлуатації.
Нульові викиди і безшумна робота безумовно плюси Renault Kangoo Z.E., однак, на жвавих автострадах фургон відчуває себе не дуже комфортно, маючи вкрай слабку динаміку розгону недостатню для впевненого обгону і навіть проходження в загальному стрімкому потоці.
У той же час використовувати електричну трансмісію дуже легко: достатньо натиснути кнопку стартера, вибрати швидкість і натиснути педаль акселератора.
Підвіска фургона проробляє відмінну роботу «з'їдаючи» практично всі нерівності і вибоїни дороги, але при цьому зберігаючи контроль над розгойдуванням кузова запобігаючи зсув вантажу в відсіку. Автомобіль чітко слухається керма, має відмінну «зворотний зв'язок» з дорожнім покриттям, впевнено входить в повороти.
Кузов і інтер'єр електрофургона Renault Kangoo Z.E.
Всі Renault Kangoo оснащені задніми дверцятами, що відкриваються на 180 градусів і висувною бічними дверима, що полегшує доступ до вантажного простору. Моделі в кузові Maxi отримують ліві і праві бічні двері, а також паркувальні датчики і підлогове покриття для вантажу. Облицювальні панелі для стін і підлоги доступні в якості додаткових аксесуарів, а ось «фаркоп» в Renault Kangoo Z.E. не передбачений зовсім, оскільки електричний фургон здатний тягнути навантаження тільки в 374 кг.
Кабіна електромобіля простора і зручна, але трохи одноманітна і занадто проста через велику кількість дешево виглядає пластмасовою обробки, в порівнянні з кабінами деяких конкурентів.
Навігація на сенсорному екрані доступна тільки в якості опції, невдале занадто висока і глибоке розташування якого, робить його не дуже зручним для використання.
Індикатор зарядки акумулятора включений в приладову панель, також є цифровий дисплей, що показує скільки кілометрів залишається доступно для роботи фургона.
У стандартний набір базової версії фургона входять два сидіння із зручною посадкою і достатньо місця для голови і ніг. Водій отримує відмінну оглядову видимість, широкі дверні дзеркала дозволяють мінімізувати виникнення сліпих зон.
Renault Kangoo Z.E.
Ціна: За запитом