Швейцарський стартап Innolith, заснований колишніми співробітниками збанкрутілого виробника акумуляторів Alevo, заявив про прорив в батарейний технологіях. Йому вдалося створити експериментальний зразок батареї з щільністю зберігання заряду 1000 ват-годин на кілограм. Це в чотири рази більше, ніж у нинішніх Tesla. Використовують таку технологію електромобілі зможуть проїжджати без підзарядки більше 1000 кілометрів.
В основі розробки Innolith як і раніше лежить рідкий електроліт, як у традиційних літій-іонних батарей. Особливість - використання в якості розчинника неорганічної солеподібний субстанції. Вона хімічно стабільна і менш горюча. До того ж таке рішення дозволяє позбутися від найбільш реактивних елементів, що спрощує збірку батареї і вирішує проблему «побічних реакцій». Батареї Innolith меншою мірою схильні до деградації і зберігають до 50 відсотків залишкової ємності після 50 тисяч циклів перезарядки.
Innolith стверджує, що щільність заряду їх експериментальної батареї - 1000 ват-годин на кілограм маси. Для порівняння: акумулятор Tesla Model 3 має густину близько 250 ват-годин на кілограм з перспективою збільшення цього значення до 330, а Міністерство енергетики США спонсорує дослідження зі створення осередків з щільністю 500 ват-годин на кілограм.
Електрокари з такими батареями, впевнені в Innolith, будуть здатні проїжджати більше 1000 кілометрів без підзарядки. Пілотне виробництво перспективних акумуляторів почнеться зовсім скоро на заводі в Німеччині. Завершити розробку і уявити комерційні зразки керівництво стартапу планує протягом 3-5 років, тобто на ринку вони з'являться не раніше 2022 року. При цьому з 2017 року батареї Innolith тестує в мережі енергопостачання американська компанія PJM Grid.