На даний момент ринок електроавто на початку бурхливого розвитку так як закордонне видання Electrek зазначає, що 2019 рік буде досить насиченим для ринку електрокарів хоча справжнісінький бум припаде на 2020-2021 рік.
Електромобіль Nissan Leaf e + 2019 з батареєю 62 кВт⋅ч © nissannews.com
Це нова версія другого покоління Nissan Leaf отримала всього кілька, але істотних змін. Перш за все новий ліф отримав набагато більш ємну батарею - замість 40 кВт стало 62 кВт. Така висока швидкість відновлення мабуть сталася через конкурентів, які могли проїхати набагато більше, та й не було очікуваного суспільством запасу ходу в 300+ км. І зараз замість приблизно 240 км запас ходу складає близько 385 км (стандарт WLTP) за заявою виробника. Чого для їзди в місті вистачить з лишком!
Для такої батареї Nissan оснастив машину новим електромотором, який має 214 л. с. і 340 Нм крутного моменту. Попередня версія мала лише 147 конячок і 319 Нм крутного моменту.
Третя важлива зміна торкнулося зарядку електромобіля, він отримав систему прискореної зарядки CHAdeMO потужністю 70 кВт (пікова може досягати і все 100 кВт). Тобто швидкість зарядки не поміняється якщо порівнювати попередню версію ліфа і цю незважаючи на досить істотну надбавку в ємності батареї.
Далі в e + було змінено ПО e-Pedal для більш плавного і швидкого уповільнення з поліпшеною рекуперацією енергії, а також для більш кращого зворотного відгуку педалі.
До речі, цей електромобіль буде мати кілька різних назв - в цілому для світового ринку він буде називатися Nissan Leaf e +, а для ринків Канади і США він буде називатися як Nissan Leaf S Plus, Nissan Leaf SV Plus, Nissan Leaf SL Plus, тобто по назвою комплектації.
Екстер'єр електрокроссовера Mercedes-Benz EQC © media.daimler.com
Перший кросовер виробника який покликаний конкурувати з Tesla model X, Jaguar I-Pace і Audi e-tron. Він вийде в продаж в третьому-четвертому кварталі цього року. І згідно з тією інформацією що у нас вже є - він має кілька електродвигунів загальною потужністю 408 л. с.
Електродвигун на передній осі відповідає за найкращу ефективність, а задній за динаміку розгону, і вона досить непогана 5,1 сек від 0-100 км що трохи краще, ніж у e-tron і гірше, ніж у I-Pace. Зате в чому він поступається всім так це в обсязі батареї вона у мерседеса 80 кВт що дозволяє проїхати 450 км по циклу NEDC, але на даний момент він занадто застарів через те, що показує дуже завищені показники пробігу, тобто ми можемо припустити, що в реальності він буде проїжджати близько 400 км на одній зарядці що менше ніж у його прямих конкурентів. EQC має 5 різних режимів водіння: COMFORT, ECO, MAX RANGE, SPORT. Цікаво що можна регулювати силу рекуперації використовуючи підрульові пелюстки.
Приладова панель електричного кросовера Mercedes-Benz EQC © media.daimler.com
В іншому машина має відмінний дизайн екстер'єру, а також інтер'єр виконаний в стилі мерседеса останніх моделей і єдине що нагадує про те що ви перебуваєте в електромобілі так це величезний витягнутий дисплей в ширину.
Електричний кросовер Audi e-tron quattro © media.audiusa.com
Екстер'єр машини говорить, що це типовий кросовер ауді цікаво що це вже як мінімум другий за рахунком автовиробник, який не наважився експериментувати з дизайном хоча багато людей виділяють це, навпаки, як плюс.
Розміри становлять довжина 4902 мм, ширина - 1938 міліметрів, висота - 1664 мм. Як і в мерседесі тут два електродвигуни потужністю 360 л. с. тобто машина повнопривідна. Від 0 до 100 машина розганяється за 5,7 сек. а максимальна швидкість складає 200 км / год. І є невеликий нюанс пов'язаний з тим, що на середніх швидкостях і нижче вона їде на задньому електродвигуні підключаючи передній лише на високих.
E-tron використовує нову систему рекуперації яка використовує відразу два електродвигуни та за заявою виробника рекуперация забезпечує приблизно 30% запасу ходу автомобіля. Цікаво що маючи 95 кВт батарею заявлений пробіг на одному заряді складає всього 400 км по циклу WLTP. Вона використовує рідке охолодження за допомогою гелю, який знаходиться в кожному осередку окремо і в той же час система охолодження здатна акумулювати до 3 кВт енергії, які підуть на обігрів салону.
Також є можливість використовувати високошвидкісні зарядні станції потужністю до 150 кВт, за допомогою такої станції машину можна буде зарядити за 30 хвилин до 80%
Це дебют компанії на ринку електромобілів і на наш попередній погляд вельми вражаючий. Електродвигунів, як і в попередніх двох, але синхронні і загальною потужністю 600 л. с. Машина здатна розігнатися до 100 км / год за 3,5 сек і завдяки інноваційній батареї запас ходу складає 500 км по циклу WLTP, принаймні так заявляє виробник.
Приладова панель Porsche Taycan (Mission E) © newsroom.porsche.com
Заряджатися цей молодий повний енергії «жеребець» буде напрочуд швидко - за 15 хвилин зарядки він буде отримувати пробігу на 400 км, але звичайно це якщо використовувати дуже потужну зарядну станцію від Porsche. На даний момент крім інтер'єру елекріческіх спорткара більше ніякої інформації немає.
Volkswagen I.D. в русі © media.vw.com
Це перший електромобіль, з даного списку, який може порадувати любителів футуристичного дизайну. Судячи з випущеним 3D картинкам, компанія практично повністю переосмислила дизайн своїх машин і мабуть вирішила підкреслити їх приналежність саме до електромобілів що б це впадало в очі відразу. На наш погляд вийшло вельми гідно, красиво і футуристично так що компанія досягла своєї мети. Є чимала ймовірність що компанія Volkswagen змістить ліф з п'єдесталу самого популярного і масового електромобіля в світі, тому що компанія якраз про цю мету і заявляє, а то, що з самого початку повторює шлях Nissan leaf зробивши свою машину яскраво виділяється лише підтверджує найсерйозніші наміри .
Найцікавіша особливість цього хетчбека це скляні світлодіодні фари, які затемняются до повної невидимості, коли електрокар вимкнений і включаються, коли він починає працювати. Також оптика підсвічується, коли електромобіль на зарядці, а фари проводжають і зустрічають господаря світлом.
Інтер'єр Volkswagen I.D. теж відрізняється футуристичністю тут все управляється сенсорами і навіть кермо вже сам на себе не сильно схожий і може забиратися при автономному русі хоча в серійному виробництві такого керма швидше за все не буде. Завдяки тому що пасажирських місць всього чотири всередині вельми багато місця і вистачить з комфортом розміститься будь-кому.
Хетчбек буде випускатися в трьох різних варіантах:
1. З батареєю на 48 кВт яка забезпечує пробіг на одному заряді приблизно в 330 км, а ціна буде стартувати від 42 тис. $
2. З батареєю яка забезпечує пробіг на одному заряді приблизно в 450 км
3. З батареєю на 111 кВт яка забезпечує пробіг на одному заряді приблизно в 550 км
Передбачається що електромобіль буде підтримувати швидкісні зарядні станції потужністю до 125 кВт, а також бортове зарядний пристрій потужністю 7.2 або 11 кВт.
Екстер'єр Mini Electric © press.bmwgroup.com
Про цей хетчбек не так багато відомо, є припущення що він отримає електричну силову установку від BMW i3 S потужністю в 181 к.с. Він отримає точно такі ж батареї, як і у BMW i3 завдяки чому зможе проїхати від однієї зарядки близько 320 км.
Задня частина електромобіля Mini Electric © press.bmwgroup.com
MINI планує представити Cooper S E під час святкування свого 60-річчя в цьому році, вважаючи, що це ідеальний час для відкриття наступної глави в історії бренду. Продажі автомобіля почнуться в Європі ближче до кінця 2019 року.
Електромобіль BMW i3 2019 модельного року з батареєю ємністю 42.2 кВт • год © press.bmwgroup.com
Версія дев'ятнадцятого року отримала батарею на 42,2 кВт яка дозволяє проїхати 310 км на одному заряді по циклу WLTP. Ще одним помітним зміною став кліренс - нижче на 10 мм
Розгін від 0 до 100 відповідає 7,3 с, а спортивна версія i3s розганяється за 6,9 с. через більшої витрати енергії запас ходу зменшений в порівнянні зі звичайною версією до 285 км за стандартом WLTP.
У стандартній і спортивної версії з'явилися два нові варіанти кузовний обробки Jucaro Beige metallic і Frozen Grey
Купити можна буде в 4 кварталі цього року.