Загальний стиль ES500 орієнтований на сподобається більшості і не має авангардних характеристик багатьох нових моделей електромобілів. Однак новий логотип бренду має дизайнерський стиль, характерний для нових моделей електромобілів.
Зліва та праворуч від логотипу розташовані роз'єми швидкої та повільної зарядки. Передні фари з'єднані із центральною сіткою. У моделей преміум комплектацій є світлодіодні денні ходові вогні, а також незалежні передні протитуманні фари нижче.
Що стосується інтер'єру, ES500 також сподобається більшості. Хоча використовується багатофункціональне кермо з трьома спицями, широка конструкція робить його більш міцним. Найдивовижнішим в інтер'єрі є 10,4-дюймовий вертикальний сенсорний TFT-екран з високою роздільною здатністю на центральному екрані управління, оснащений автомобільною інтелектуальною системою WindLink2.0Plus. Ця система об'єднує інтелектуальну систему голосової взаємодії «Hello Fukang», онлайн-навігацію AutoNavi, Baidu Carlife і т. д., що більше відповідає нинішнім споживчим звичкам молодих людей, але присутні тільки преміум комплектації.
Оскільки загальний стиль більш класичний, ES500 також повністю враховує потреби звичайних сімейств з погляду простору: його довжина, ширина та висота становлять 4680/1720/1530 мм, а колісна база – 2700 мм. Місця для ніг позаду 680 мм та об'єму багажного відділення 506 л цілком достатньо, щоб задовольнити потреби більшості сімей у поїздках. Все заднє сидіння обтягнуте шкірою (у преміум комплектації), яка виглядає досить щільною та якісною, але в центрі заднього ряду немає незалежного підголівника.
Як суто електричний автомобіль, Dongfeng Fukang ES500 найбільш цікаві характеристики енергосистеми. Давайте подивимося на акумулятор, двигун та електронну систему керування цього автомобіля. Перший – це акумулятор. В ES500 використовується літієва батарея ємністю 50.8 кВт/год, що у поєднанні з ефективною системою керування акумулятором дозволяє Dongfeng ES500 досягати пробігу на одному заряді 401 км. В той же час ES500 також оснащений системою охолодження та нагрівання акумуляторної батареї, яка може ефективно забезпечувати адаптацію акумуляторної системи до екстремальних умов високих та низьких температур. Вона може нормально працювати за робочих умов від -20 ° C до 55 ° C, мінімізація перегріву або низької температури акумулятора. Що стосується двигуна, ES500 використовується синхронний двигун з постійними магнітами, більш дорогий і надійний, який більше підходить для міських умов роботи. Максимальна потужність цього двигуна досягає 100 кВт, максимальний момент, що крутить, досягає 260 Нм, параметри потужності досягають рівня автомобілів з паливом приблизно в 2,0 л, а час розгону 0-50 км/год становить всього 4,3 секунди. Dongfeng ES500 оснащений електронною системою керування з кількома режимами та тришвидкісною рекуперацією енергії, яка може регулювати інтенсивність рекуперації енергії відповідно до різних дорожніх умов та переваг водіння, роблячи автомобіль більш економічним та комфортним.
Dongfeng ES500 Premium
Ціна: За запитом