Nissan Leaf 2018 SV 40 кВт

Під замовлення:
Поділитись:

Характеристики

Опис

Вартість вказана за новий електромобіль в США.

Абсолютно новий Nissan LEAF 2018 роки встановлює новий стандарт на зростаючому ринку масових електромобілів, пропонуючи клієнтам більш широкий асортимент, передові технології і новий динамічний дизайн.

Водії будуть почувати себе більш впевнено, схвильовані і підключені завдяки новій технології допомоги водієві ProSILOT Assist від Nissan LEAF, електронної педалі, збільшеної потужності і дальності ходу, а також поліпшеною обробці, комфорту і зручності.

Новий вихлоп Nissan LEAF з нульовою вихлопною трубою втілює в собі Nissan Intelligent Mobility, підхід компанії до зміни способів керування автомобілями, їх харчування та інтеграції в суспільство. Три ключові аспекти Nissan Intelligent Mobility, прикладом яких є новий Nissan LEAF, є Nissan Intelligent Driving, Nissan Intelligent Power і Nissan Intelligent Integration.

інтелектуальне водіння
Nissan Головними новинками технології інтелектуального водіння Nissan LEAF є ProPILOT Assist і e-Pedal, а також оголошений компанією Nissan Safety Shield. ProPILOT Assist - це технологія допомоги при водінні на одній смузі. Після активації він може автоматично підтримувати відстань до автомобіля попереду, використовуючи швидкість і відстань, задані водієм.

Він також може надати допомогу в рульовому управлінні, щоб утримувати автомобіль в центрі своєї смуги руху. Якщо автомобіль попереду зупиняється, система ProPILOT Assist може автоматично включити гальма, щоб при необхідності повністю зупинити автомобіль. Після повної зупинки автомобіль може залишатися на місці, навіть якщо нога водія відключена від гальма. Якщо рух відновиться, автомобіль відновить рух, коли водій знову торкнеться перемикача або злегка натисне на акселератор, щоб активувати ProPILOT. Всі ці функції можуть допомогти зменшити стрес під час руху по шосе як в умовах інтенсивного, так і в умовах інтенсивного руху.

Ще одним нововведенням, який поліпшує досвід водіння Nissan LEAF, є електронна педаль, яка пропонується в якості стандартного обладнання для всіх класів. Це дає водієві простоту прискорення, уповільнення і зупинки автомобіля за допомогою однієї тільки педалі акселератора - революційне нововведення, яке може змінити спосіб водіння людей.

Просто відпустивши акселератор, автомобіль буде плавно і повністю зупинятися без необхідності натискати педаль гальма. Завдяки швидкості уповільнення до 0,2 г, електронна педаль усуває необхідність для водіїв постійно переміщати свою ногу від акселератора до педалі гальма для уповільнення або зупинки. Це може допомогти зменшити стрес і збільшити задоволення.

Дослідження, проведені Nissan в Японії, Європі і США, показали, що електронна педаль Nissan LEAF скорочує кількість разів, яке водій повинен натискати на гальма при русі в умовах інтенсивної пробки. У той час як звичайна педаль гальма все ще повинна використовуватися в агресивних гальмівних ситуаціях, електронна педаль дозволяє водіям використовувати одну педаль для більш ніж 90 відсотків їх потреб водіння.

Поряд з ProPILOT Assist і e-Pedal, новий Nissan LEAF оснащений набором доступних передових технологій безпеки, включаючи інтелектуальне втручання в смугу руху (I-LI), попередження про вихід зі смуги руху (LDW), автоматичне екстрене гальмування (AEB) і автоматичне екстрене гальмування. з виявленням пішоходів, попередженням про сліпих точках (BSW), сигналом заднього перехресного трафіку (RCTA) і інтелектуальним монітором Around View® (I-AVM).

Nissan Intelligent Power
Центром Nissan Intelligent Power в новому Nissan LEAF є електронна трансмісія, яка пропонує підвищену енергоефективність і підвищений крутний момент і вихідну потужність. Нова електронна трансмісія забезпечує вражаючі лінійні характеристики водіння з вихідною потужністю 147 кінських сил - на 37 відсотків більше, ніж у Nissan LEAF попереднього покоління. Крутний момент був збільшений на 26 відсотків до 236 фунт-футів, що призвело до поліпшення прискорення.

Існуючі водії Nissan LEAF вже користуються миттєвим відгуком і лінійної продуктивністю при навігації по місту. Поліпшене прискорення нового Nissan LEAF ще більше посилить задоволення. Навіть з додатковою вихідною потужністю, дальність руху нового Nissan LEAF була збільшена. Нова літій-іонна акумуляторна батарея автомобіля розрахована на 150 миль 1, що має задовольнити щоденні потреби більшості власників автомобілів Nissan LEAF.

Новий дизайн батареї додає ємність накопичення енергії без збільшення розміру. Акумулятор займає ті ж розміри, що і у Nissan LEAF попереднього покоління. Структура окремих елементів багатошарових літій-іонних акумуляторних батарей була поліпшена, що на 67% збільшує щільність енергії в порівнянні з оригінальною моделлю Nissan LEAF 2010 року.

Іншим ключовим технічним удосконаленням для літій-іонного акумулятора, є використання поліпшених електродних матеріалів з переглянутим хімічним складом, що призводить до більш високої щільності потужності при одночасному збільшенні терміну служби акумулятора при зарядці і розрядці.

Для тих, хто хоче більше азарту і продуктивності, Nissan також запропонує нову версію з більш високою потужністю і великим діапазоном за вищою ціною для моделі 2019 року.

Інтелектуальна інтеграція
Nissan Новий Nissan LEAF об'єднує водіїв, транспортні засоби та спільноти за допомогою зручної функції і систем NissanConnect SM, які розподіляють енергію між електромобілями і будинками, будівлями і електромережами.

За допомогою технології Nissan LEAF-To-Home ™ «автомобіль-будинок» акумулятор дозволяє накопичувати надлишкову сонячну енергію в денний час, а потім використовувати її для харчування вдома ввечері. Покупець також може заряджати батарею вночі, коли ціни на деяких ринках найнижчі, а потім використовувати електроенергію протягом дня для зниження витрат на електроенергію. LEAF-To-Home ™ також дозволяє Nissan LEAF задовольняти звичайні потреби в електроенергії для домашніх господарств на термін до двох днів в разі відключення живлення.

У деяких країнах з системами «автомобіль-мережа» (V2G) власники Nissan LEAF можуть отримати стимули від енергетичних компаній для підвищення стабільності електромереж за рахунок поглинання коливань попиту. Ця можливість в даний час розробляється в Сполучених Штатах.

Нещодавно розроблений інтерфейс програми для смартфонів Nissan LEAF дозволяє користувачам контролювати стан зарядки автомобіля, планувати зарядку, щоб отримувати вигоду від оптимальних тарифів на електроенергію, знаходити найближчу зарядну станцію, а також попередньо нагрівати або охолоджувати автомобіль, перш ніж сісти в нього.

Ходова частина і кузов
Коли справа доходить до продуктивності і маневреності, новий Nissan LEAF перевершує. Щоб відповідати поліпшеною потужності електродвигуна і інвертора, інженери Nissan вдосконалили шасі автомобіля для кращої стійкості. Важкі компоненти, в тому числі батарея, розташовані в центрі кузова, допомагаючи досягти менших моментів інерції нишпорення в порівнянні з автомобілями з переднім розташуванням двигуна і, таким чином, покращуючи курсову стійкість, забезпечуючи більш плавний поворот.

Нова система рульового управління з електропідсилювачем Nissan LEAF виглядає більш лінійно, що підвищує впевненість, особливо на шосе, завдяки покращеній зворотного зв'язку від дорожнього покриття. Це завдяки оновленню програмного забезпечення, нової логіки управління, що працює у поєднанні з датчиком кута повороту рульового колеса, і збільшення жорсткості торсіонного стрижня рульового управління на 10 відсотків. Крім того, уретановий упор задньої підвіски був замінений гумовим упором, щоб зменшити удари і нерівності при русі по нерівній дорозі.

Новий Nissan LEAF також оснащений інтелектуальною системою контролю руху для більш точного управління крутним моментом електродвигуна при проходженні поворотів, зниження вібрації і одночасного поліпшення якості їзди та управління кермом.

Зовнішній дизайн: елегантний силует і «крута технічна орієнтація». Новий дизайн Nissan LEAF зображає прогресивне ставлення Nissan і його новаторський підхід до заміни самого продаваного у світі електромобіля. Він натхненний концептуальним автомобілем IDS, вперше показаним на Токійському автосалоні 2015 року.

Спортивний, привабливий кузов представляє динамічну індивідуальність автомобіля. Філософія зовнішнього дизайну полягала в тому, щоб висловити чисті і прості лінії, а також міцний і гладкий силует, створюючи відчуття високотехнологічного пристрою. Горизонтальна лінія символів, бампер і яскраві відблиски в нижній частині тіла підкреслюють нижній центр ваги, даючи глядачеві інстинктивне почуття, що їздити легко і весело.

Фірмова решітка V-Motion, світла підпис бумеранга і плаваюча дах підкреслюють присутність фірмового дизайну Nissan, надаючи Nissan LEAF зовнішній вигляд, схожий на інші моделі Nissan, такі як популярний Rogue.

Прозоро-синій тривимірний малюнок сітки з «заморожуючим» мотивом, що знаходиться на плоскій поверхні всередині решітки V-Motion, висловлює унікальність Nissan LEAF в якості EV. Нові фари проектора Nissan LEAF з подвійним прямим і ближнім ближнім і дальнім світлом є першими для Nissan. Більше механічних деталей і плаваюча конфігурація підписи виражають відчуття високих технологій, в той час як видимість і безпеку поліпшуються за рахунок збільшення охоплення передній підсвічуванням, оптимального поєднання дизайну і функціональності.

Задні комбіновані ліхтарі мають унікальну підпис, яка легко впізнається на відстані. Спойлер, вбудований в віконну графіком, надає новому Nissan LEAF вражаючий спортивний вигляд. Низький капюшон бездоганно вписується в лобове скло і плаваючу дах, створюючи гладкий силует, який створює повітряний потік.

Нижній підлогу і задній бампер диффузорного типу об'єднуються для досягнення меншого опору і нульового підйому, що призводить до підвищення стійкості автомобіля. Завдяки аеродинамічному дизайну кузова, включаючи задній бампер з чітким вигином і аеродинамічні колеса, новий Nissan LEAF має коефіцієнт лобового опору 0,28.

Кут нахилу зарядного порту спереду був перенастроєний для більшої зручності, що дозволяє клієнту підключати зарядний кабель без згинання. Ергономічні випробування Nissan показують, що цей новий кут 45 градусів дозволяє водіям всіх висот легко і зручно підключати зарядний пристрій.

Дизайн інтер'єру: першокласна атмосфера з чистим, розслабленим, високотехнологічним почуттям
. Нова кабіна Nissan LEAF відзначається простором та відкритістю, а мова дизайну Gliding Wing використовується в якості основи. Модернізований інформаційний дисплей водія має просту, легку конфігурацію без надмірного оформлення. Він фокусується на видимості, створюючи стильний, стриманий зовнішній вигляд і чудову місткість і функціональність.

Nissan LEAF також має характерну яскраву синю рядок, емблему електромобілів Nissan в сидіннях, обшивці дверей, підлокітнику і рульовому колесі. Синє підсвічування кнопки «Пуск / Стоп» і фінішера ручки перемикання передач створюють відчуття хай-тек.

Завдяки продуманому дизайну центральної консолі і розподільного пристрою, новий Nissan LEAF надає водіям необхідну їм інформацію там, де їм це потрібно. Це допомагає їм зосередитися на тому, що дійсно важливо, - на приємною поїздці. Коли автомобіль активований, відображається анімація запуску, що дає водієві відчуття хвилювання від водіння електромобіля.

Монітори і перемикачі також були перероблені для безперебійної роботи. Найбільш примітним є комбінація аналогового спідометра і мультіінформаціонного дисплея. З лівого боку на 7-дюймовому кольоровому тонкоплівкових транзисторі (TFT) за замовчуванням відображається вимірювач потужності. Водій може плавно змінювати наведену інформацію.

Центральний дисплей має екран з плоскою конструкцією, що дозволяє водієві легко управляти аудіо і навігаційними системами і інтуїтивно підключатися до смартфонів одним дотиком пальця. На дисплеї відображається технологія Safety Shield, стан заряду транспортного засобу і покажчик потужності, а також інформація про аудіосистеми і системі навігації.

Загальна якість інтер'єру також покращився. Матова хромована обробка з високоякісним покриттям була нанесена на обід рульового колеса (доступний в обтягуванні з натуральної шкіри) і на центральний дисплей, що забезпечує ту саму яскравість і якість кожного металевого фінішера. Матові і глянсові відтінки чорного були ретельно нанесені на панель управління кондиціонера і вентиляційну решітку, створюючи вдосконалений, точний інтерфейс і зручну кабіну - як високоякісна вітальня з розслаблюючій м'якістю і теплом, що поєднуються в своїх кращих проявах.

Використовуючи NissanConnect, ключову частину Nissan Intelligent Integration, водій може шукати постійно оновлювану інформацію, таку як місце розташування та години роботи безкоштовних зарядних станцій і доступність зарядних станцій. Власники можуть також отримати доступ до свого смартфону, щоб перевірити стан акумулятора автомобіля.

Apple CarPlay ™ і Android Auto ™ були додані в інформаційно-розважальну систему на автомобілях, оснащених навігаційною системою. Аудіо функції можуть бути змінені за допомогою перемикача рульового управління, при цьому водій не знімає руки з керма. Загальна якість інтер'єру також покращився. На обід рульового колеса, обтягнутий натуральною шкірою і центральним дисплеєм, нанесена матова хромована обробка з високою якістю, що забезпечує ту саму яскравість і якість кожного металевого фінішера. Матові і глянсові відтінки чорного були ретельно нанесені на панель управління кондиціонера і вентиляційну решітку, створюючи вдосконалений, точний інтерфейс і зручну кабіну - як високоякісна вітальня з розслаблюючій м'якістю і теплом, що поєднуються в своїх кращих проявах.

Комфорт і тиша нового Nissan LEAF забезпечують незрівнянну їзду. Навіть на швидкостях шосе кабіна нового Nissan LEAF залишається дуже тихою. Поряд з меншим опором, аеродинамічні поліпшення і вдосконалення екстер'єру привели до зниження шуму вітру.

Інші заходи по зниженню шуму включають оптимізацію структурної жорсткості переробленого інвертора і шумоизоляционного кожуха на верхній частині PDM. Шум від самого електродвигуна також був зменшений, незважаючи на те, що він генерує більше крутного моменту і потужності, ніж будь-коли раніше.

Передня консоль була повністю перероблена. Подвійні власники склянок в тандемной конфігурації тепер знаходяться між сидінням водія та сидінням переднього пасажира. Це дозволяє створити нову зону для зберігання біля основи центральної консолі, що ідеально підходить для смартфона або гаманця, а також легко доступний вимикач харчування, 12-вольтів розетку і порт USB. Цей новий і ергономічний дизайн центральної консолі забезпечує більш легкий доступ до органів управління і розподільних пристроїв в нижній частині.

Енергоефективні системи кондиціонування і опалення забезпечують підвищений комфорт в салоні для всіх пасажирів. Доступне додаток для смартфона забезпечує такі зручні функції, як дистанційне попереднє кондиціонування температури салону автомобіля і бездротова дистанційна зарядка.

Незважаючи на те, що енергоємність літій-іонного акумулятора значно збільшилася, внутрішні розміри кабіни практично не змінилися, і в ній з комфортом можуть розміститися п'ять чоловік. Більш того, задній вантажний відсік був перероблений, щоб забезпечити збільшене місце для багажу, пропонуючи 23,6 кубічних фута доступного місця для зберігання. Квадратне простір з максимально віддаленими нерівностями дозволяє збільшити використання простору, підвищити зручність і простоту використання. Заднє вантажний простір тепер може вмістити дві великі валізи або три середніх валізи ручної поклажі. Це також полегшує зберігання зарядного кабелю.

Колірний дизайн: лінійка, яка відповідає смакам клієнтів. Нова палітра кольорів Nissan LEAF пропонує покупцям широкий вибір варіантів відповідно до їх смаками. Він доступний в восьми кольорах кузова. Новий Nissan LEAF також доступний в двокольоровому білому / чорному кольорі.

Переходячи до інтер'єру, чистий дух дизайну поширюється на варіанти кольору. Абсолютно чорний інтер'єр створює атмосферу витонченої вишуканості, непомітно доповнену більш легкими акцентами на сидіннях, а також синьою стрічкою на кермі, сидіннях і центральному підлокітнику. Альтернативним варіантом в класі SL є блідо-сірий відтінок, який забарвлює сидіння, накладки дверей, центральну частину приладової панелі і центральний підлокітник. Ці поверхні контрастують з темно-сірими акцентами центральної консолі, двозубою, нижньої і верхньої частин приладової панелі і рульового колеса. Загальний ефект - легка і повітряна атмосфера.

Три добре оснащені моделі
У США, одному з найбільших з 60 з гаком світових ринків, де продається Nissan LEAF, Nissan LEAF пропонується в трьох добре оснащених класах: S, SV і SL.

Nissan LEAF S 2018 поставляється в комплекті з електродвигуном потужністю 110 кВт, літій-іонною батареєю потужністю 40 кВтг з діапазоном 150 миль, вбудованим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт, системою рекуперативного гальмування, режимом e-Pedal з Hill Hold Assist, переносним акумулятором для підзарядки (120V EVSE). ), Автоматичне екстрене гальмування (AEB), автоматичне включення / вимикання фар, Nissan Intelligent Key ™ з кнопковим пуском, система гучного зв'язку Bluetooth®, потокове аудіо через Bluetooth®, супутникове радіо SiriusXM® (без передплати SiriusXM®, продається окремо)), помічник з обміну текстовими повідомленнями без допомоги рук, автоматичний контроль температури з таймером HVAC (кабіна попереднього нагріву / попереднього охолодження) і таймер зарядки (встановіть бажаний час зарядки), інформаційний дисплей з діагоналлю 7 дюймів, що складається заднє сидіння 60/40 і багато іншого.

Новий Nissan LEAF SV класу додає 17-дюймові колеса з алюмінієвого сплаву, протитуманні фари, шкіряне рульове колесо, 7,0-дюймовий ємнісний сенсорний дисплей, NissanConnect з навігацією з використанням Apple CarPlay ™ і Android Auto ™, послуги NissanConnect на основі SiriusXM ®, інтелектуальний круїз-контроль (ICC) і порт швидкої зарядки.

Кращий в своєму роді Nissan LEAF SL оснащений світлодіодними фарами і світлодіодними фірмовими денними ходовими вогнями, зовнішніми дзеркалами з підігрівом з вбудованими поворотниками, шкіряними сидіннями з електроприводом, 6-позиційним сидінням водія з двостороннім поперекової опорою і підігрівом передніх сидінь. , Рульове колесо з підігрівом, кришка багажного відділення, внутрішнє дзеркало з автоматичним затемненням, універсальний трансивер HomeLink®, аудіосистема Bose® Premium Audio з сімома динаміками, система попередження про сліпих зонах (BSW), система оповіщення про задньому перехресному русі (RCTA), інтелектуальний монітор Around View® (I- AVM), інтелектуальне оповіщення водія (I-DA), гібридний обігрівач, повітроводи заднього обігрівача і переносний кабель для зарядки (ECSE 120 В / 240 В).

Доступні опції та пакети включають в себе пакет зарядки (S), всепогодний пакет (S, SV) і пакет технологій (SV, SL) з ProPILOT Assist, автоматичне екстрене гальмування з виявленням пішоходів, електричний гальмо стоянки (ePKB), інтелектуальне втручання в смугу руху (I -LI) і High Beam Assist (HBA).

Читати повністю

Nissan Leaf 2018 SV 40 кВт

Ціна: $34 910

Тип кузова Хэтчбек
Рік випуску: 2018
Пробіг 0км
Пробіг на заряді: 250км
Розгін до 100 км / год: 7.9 сек
Колір Білий
Максимальна швидкість 151 км/год
Об'єм батареї 40 кВт

Схожі пропозиції

Nissan Leaf E+ (Plus 2019) SL 60 кВт

2019 рік
385 км
62 кВт
Під замовлення:

Вартість вказана за новий електромобіль в США. Огляд автомобіля Nissan LEAF PLUS 2019 З моменту випуску в 2010 році, Nissan…

Ціна: $43 900
Детальніше

Nissan Leaf E+ (Plus 2019) SV 60 кВт

2019 рік
385 км
62 кВт
Під замовлення:

Вартість вказана за новий електромобіль в США. Огляд автомобіля Nissan LEAF PLUS 2019 З моменту випуску в 2010 році, Nissan…

Ціна: $40 470
Детальніше

Nissan Leaf 2018 SL 40 кВт

2018 рік
250 км
40 кВт
Під замовлення:

Вартість вказана за новий електромобіль в США. Абсолютно новий Nissan LEAF 2018 роки встановлює новий стандарт на…

Ціна: $36 200
Детальніше

Nissan Leaf S Plus 2019

2019 рік
385 км
62 кВт
Під замовлення:

Вартість вказана за новий електромобіль в США. Огляд автомобіля Nissan LEAF PLUS 2019 З моменту випуску в 2010 році, Nissan…

Ціна: $38 220
Детальніше

Nissan Leaf 2018

2018 рік
250 км
40 кВт
Під замовлення:

Вартість вказана за новий електромобіль в США. Абсолютно новий Nissan LEAF 2018 роки встановлює новий стандарт на…

Ціна: $38 220
Детальніше