e:NS1, із зовнішністю заснованої на концепт-карі e:Prototype, все ще зберігає відомий "ген Honda" у своїх загальних контурах. Але поряд із цими характерними рисами, в e:NS1 також проявляється безліч інновацій. Як повністю електричний автомобіль, він пропонує закритий передній гратчастий елемент, а на решітці та на логотипі Honda розміщено підсвічування, що створює функцію "Heart beat" - міжнародну мову світлових сигналів. Не лише підкреслює його як нового енергетичного рішення, а й стає новим символом майбутніх моделей лінійки e:N.
Що стосується вибору кольору кузова, Dongfeng Honda надає e:NS1 у п'яти варіантах: Nebula Blue, Flashy Yellow, Crimson Red, Crystal White та Crystal Black. З яскравими відтінками та позиціонуванням як компактного SUV можна сказати, що цільовою аудиторією e:NS1 є переважно молоді водії, тому Honda може розглянути можливість додавання ще кількох додаткових кольорів.
Як для SUV, наявність деталей обважування навколо кузова у e:NS1 неминуче. Однак у цій моделі обрано стиль чорного глянсового пластику, що додає візуальної вишуканості. Дизайн багатоплощинних колісних дисків доповнюється технологією активного зниження резонансів, для зменшення шуму під час руху та підвищення комфорту подорожі.
У задній частині кузова e:NS1 дизайн стриманий та простий у розумінні. Горизонтальні світлодіодні задні ліхтарі охоплюють задню частину, а символ H поступився місцем англійського напису Honda, представляючи нове рішення для лінійки e:N.
Інтер'єр e:NS1 ще радикальніший. Раніше ми часто критикували японські компанії за нестачу технологій та інтелектуальності, але ця модель змінює цей стереотип. Її оснащення включає 10,25-дюймову рідкокристалічну панель приладів і ще більш вражаючий вертикальний екран 15,2 дюйми на центральній консолі, включаючи інтегровану систему Honda CONNECT 3.0 для розумної взаємодії. Звичайно, деякі традиції збережені, наприклад кнопковий селектор перемикання передач. Крім того, нова модель буде оснащена системою визначення стану водія DMC, яка підтримує FaceID і здатна ефективно визначати стан водія для необхідних нагадувань.
Що стосується розмірів кузова, довжина, ширина та висота нової моделі складають 4390*1790*1560 мм, а колісна база – 2610 мм. Хоча ці показники не є унікальними, вони відповідають рівню Honda X-RV. З урахуванням видатних просторових характеристик Honda, можна з упевненістю сказати, що e:NS1 має вражаючий простір.
Щодо потужності, її основу складає платформа e:N Architecture F, з розташуванням електричного двигуна спереду. Варіанти e та e+ оснащені електричним двигуном максимальної потужності 134 кВт та запасом ходу 420 км за стандартом CLTC. Версії eSport і eMotive використовують двигун з максимальною потужністю 150 кВт і піковим моментом, що крутить, 310 Нм, забезпечуючи запас ходу 510 км за стандартом CLTC. Акумулятори надані компанією CATL і мають ємність 53,6 кВтг для перших двох варіантів та 68,8 кВтг для останніх двох. Підвіска є передньою стійкою McPherson і задньою балкою.
Передній паркувальний радар, 360° панорамна камера, автоматичне паркування, електрорегулювання сидіння пасажира, підігрів задніх сидінь, 12 динаміків (BOSE), зовнішнє джерело живлення.
Honda E:NS1 e-Border
Ціна: За запитом
Схожі пропозиції